منتديات
صور مسجات برامج كمبيوتر العاب الكترونية - العاب اون لاين مقاطع فيديو
استعادة كلمة المرور - تنشيط العضوية - طلب رقم التنشيط - اتصل بنا - اعلن لدينا

للتواصل مع ادارة الموقع عبر الوتس اب: 0096566869756

.: الوصول السريع لـ أقسام منتديات لمعه :.
الشريعة و الحياة المنتدى العام اخر الأخبار شعر خواطر كلام حب
قصص - حكايات عالم حواء - بيت حواء ازياء - فساتين مكياج - ميك اب مطبخ حواء - اكلات اخبار الرياضة - صور لاعبين
سيارات - صور سيارات صور نكت مقاطع فيديو اخبار الفن - اخبار الفنانين صور فنانين - صور ممثلين
برامج جوال مسجات برامج كمبيوتر العاب كمبيوتر توبيكات هكر - هاكرز
(( ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة الا بالله - اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى ))

دستور لمعه أفضل المشاركين الاحصائيات الشاملة مركز التحميل
العودة   منتديات لمعه > منتديات أدبية > قصص - حكايات - روايات
التسجيل استعادة كلمة المرور تنشيط العضوية طلب رقم التنشيط البحث مشاركات اليوم اجعل كافة المشاركات مقروءة

قصص - حكايات - روايات , قصص , روايات , حكايات , قصص قديمة , حكايات قديمة , قصص مرعبة , قصص رعب , قصص عبر , قصص حكم , قصص مثيرة , قصص الاطفال , قصص و حكايات , اجمل القصص , اجمل قصة , احلى حكاية

مفيش حنفي ( 3 )

إنشاء موضوع جديد  رد
 
أدوات الموضوع
قديم 15-05-2012, 06:23 PM رقم المشاركة : 1
معلومات العضو
فريق العفة
عضو نشيط
إحصائيات العضو
Egypt

Female






فريق العفة غير متواجد حالياً



افتراضي مفيش حنفي ( 3 )



مفيش حنفي ( 3 ) ,

حلقة 3
مفيش حنفي ( 3 )
قبل ما يجي الواد اللذوذ الفرفور ابو بلوفر برتقاني ده

حصلت حاجة وانا كنت باكل السندوتشاااات ع الصخرة

الصراحة هو موقف مش تمااام حبتين .. لا مش تمام خالص .. بس لما تقروه للآخر .. هتعرفوا المغزي


كنت قاعدة باكل في امان الله .. لقيت صوت واحد ورايا تقريبا بيكلم واحدة جمبه

وعمال يعاكسها بشكل متخلف .. بس شكلها اصلا معاه وتبعه .. وهي مش بترد

مش عارفة ليه الموقف ده فكرني بالحكمة العظيمة اللي بتقول

اديها مية (مياه) تديك تراوة
)

واسمع فجأة ضحكة .. من اللي قلبكم ميحبهاش خالص بصراحة .. بما ان اصدقاء الصفحة كلهم محترمين الحمد لله

اللي هية (هي هي) ضحكة رقيعة .. وبصراحة انا دورت وشي ومت من الضحك .. تراوة تراوة يعني
:D

كانوا عدوا من ورايا .. اتلفت علشان اشوفهم

لقيتهم اتنين رجالة !!!!

يعني اللي كان بيضحك ده كان " راجل "!!! اللهم لا اعتراض

كان لية حق اقووول مفيش حنفي ^_^

أذن المغرب.. فبحثت عن مسجد .. فلما وجدته .. كانت صلاة الجماعة فاتتني

اتوضيت .. ولقيت بنوتة سبحان الله في غاية الجمال .. وحجابها كبير ولبسها محتشم جدا

مكانش ناقصها غير انها تخس يجي 80 كيلو .. بس مش مهم

قالتلي هتصلي .. قلتلها ايوة .. قالتلي طيب خليكي انتي الامام

صلينا .. واثناء السجود.. سمعت صوتها يبكي في الدعاء .. فدعوت ان يستجيب الله لها دعائها ويريحها

وبعدما انتهينا .. طبطبت بيدي عليها .. وقلت لها .. فيكي حاجة ؟؟ اقدر اساعدك ؟؟

حسيت في عنيها قهر .. وذل .. وتعب .. وجرح كبير .. فقالتلي .. والدتي عيانة

عرفت انها بتكذب .. ولكن .. دي خصوصياتها .. وهي متعرفنيش ... فأشفقت عليها

وقفت ومددت لها يدي .. عشان تقوم .. وقلت لها .. علي فكرة دعيتلك

طبعا انا كنت بدعي علشان في ملاك بيرد علية ويقولي ولك بمثل

وكمان لازم نعود نفسنا نرحم الضعفاء .. لعل وعسي ربنا يرحمنا

امسكت بيدي وقامت .. وقالتلي "......" مش مهم تعرفوا علي فكرة
:P

قعدتها علي الكرسي .. وهي لسة بتبكي

احتضنتها .. وكأني انا من في حاجة الي حضن صادق .. ولم اقبلها علي خدها كما افعل مع صديقاتي ... بل علي رأسها .. و ابتسمت .. وقلت لها .. ربنا مش هيسيبك .. استأذنك ... السلام عليكم

رجعت الي الشاطئ .. من طريق ليس بمختصر .. فوجدت تلك الفتاة قد سبقتني للشاطئ ومعها كيس شيبسكو .. ويبدوا انها هدأت

ولكنها كانت سرحاااانة اوي .. ومشافتنيش.. حسيت اني حبيتها اوووي .. علي رقتها وعفتها ونقاء ملامحها فعلا بدون لغبطة ميكب .. زي السما كدة .. صافياااااااااااااااااااا.

طال فيها تأملي وكأني .. كنت منها في روض عين حسان

علي رأي عمنا مطران ^_^

سيبتها ومشيت .. وفجأة لقيت منظر عجييييييييب جداااااا !!!

اقولكم في الحلقة اللي جاية

يتبع <<
_________________
منقول من صفحتنا في الفيس بوك
أنا هكون يوسف وانتي هتكوني مريم ومش هنحب الا ازواجنا








آخر مواضيعي
بكاء الرجال
كلمة حلوة منك
كما قالت أمى
المحبطون
قل ولا تقل
أنا عفيف
الثبات بعد رمضان

رد مع اقتباس
قديم 07-05-2016, 05:24 AM رقم المشاركة : 2
معلومات العضو
mhand
عضو
إحصائيات العضو
Morocco

Male






mhand غير متواجد حالياً



افتراضي

روووووووووووووووووووووعة








رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد  رد

مفيش حنفي ( 3 )


أدوات الموضوع

 

المواضيع المشابهة لـ : مفيش حنفي ( 3 )
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مفيش حنفي ( 1) فريق العفة قصص - حكايات - روايات 2 07-05-2016 05:25 AM
مفيش حنفي ( 2) فريق العفة قصص - حكايات - روايات 1 14-05-2012 08:05 AM
ثيم بعنوان كان خوفي من الفراق sjia برامج جوال - العاب جوال - ثيمات جوال - اخبار الجوال 2 03-02-2010 02:29 PM
خوفي شعورك حل به شخص ثاني اسيره الأحزان شعر - قصائد - همس القوافي 2 06-12-2008 02:41 AM
بوش ينفي ممارسة التعذيب مراسل الـ BCC اخر الأخبار 2 16-11-2007 09:04 PM

منتديات لمعه منتديات لمعة منتديات إسلامية منتديات عامة منتديات أدبية منتديات عالم حواء
منتديات شبابية منتديات ترفيهية منتديات فنية منتديات الجوال منتديات برامج نت منتديات تطوير

دردشة - منتديات - شات - العاب - منتدى - flash games - عراقي

الساعة الآن: 11:39 AM



Powered by vBulletin® Version 3.6.8, Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd

.: منتديات لمعه منتديات عربية خليجية سعودية كويتية تحترم كافة الطوائف و الأديان :.
.: يمنع نشر أي مواد سياسية أو فاسدة أخلاقيا أو انتهاك لأي حقوق فكرية أو أدبية , حيث إن كل ما ينشر في منتديات لمعه هو ملك لأصحابه :.
.: المقالات أو المشاركات أو الآراء المنشورة في شبكة منتديات لمعه بأسماء أصحابها أو بأسماء مستعارة لا تمثل بالضرورة الرأي الرسمي لشبكة موقع لمعه بل تمثل وجهة نظر كاتبها :.